onsdag 10. april 2013

Welcome to the madhouse

God morgen (ettermiddag) alle sammen. Jeg starter denne bloggen med å presentere meg selv. Mitt navn er Victoria, ei 15 år gammel jente fra Midtnorge som er glad i å skrive. På denne bloggen skal jeg dele interessene mine. Dere kommer til å få lese film, musikk, spill og bok relaterte innlegg. Jeg er på ingen måte en RosaBlogger og har ingen interesse i å dele mitt privatliv (tro meg, livet mitt er kjedelig!). På denne bloggen skal jeg også skrive litt om samlingene mine. Jeg samler på DVD-er, Blu-Ray-er, bøker, cd-er, spill- og filmfigurer, og spill.
Å blogge er noe jeg har prøvd meg på et par ganger før. Det har alltid endt med at jeg har gått lei. Nå skal prøve å skrive regelmessig. Så kanskje, bare kanskje, klarer jeg å holde denne bloggen i gang.

Legger bare til en av favorittsangene mine helt på slutten. The Phoenix fra Fall Out Boys kommende album. Sangen anbefales på det sterkeste! 



Snakkes senere! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar